Senaste gången skrev jag om ett spel...

Idag har jag haft en helvetes dag på jobbet. våran nya "arbetsledare" borde ta och säga upp sig, tar för givet att jag ställer upp och jobbar över varje dag och jobba helger bara för vi ligger efter men bryr sig inte om att vi har dåligt med matrial....

Så ikväll blir det laga Wok och sedan ta och sätta mig framför min topp morderna Playstation 2 och försöka ta mig igenom första dungeon'en.

och för alla som vill veta så se upp för filmen "The housebunny". min kompis flickvän ville se filmen jag har nog aldrig slagit mig själv så mycket åt en tjejs dumhet förut. (tjejen på filmen)

bjuder på en liten bild på min DVD/spel hylla. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0